تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1393
بازدید : 443
نویسنده : حسین

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 

 

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 
برخیز و چون
سکوت، دلم را خطاب کن 

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 

سلمان هراتی



:: برچسب‌ها: تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
راحت بگم سنگ شده ام،سنگ را که میشناسی؟
جنسش خوب است نمیشکند!یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو سه ماه بیشتر زنده نیست،یادگرفتم ک عشق یعنی فاصله وفاصله،یعنی2خط موازی ک هیچوقت به هم نمیرسند یادگرفتم درعشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست،یادگرفتم هرچه عاشق تر باشی تنها تری. . .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: